Monday, March 30, 2015

Perfect Moments with Craftliners....

Mijn derde en tevens laatste gastdesigners project@crafliners, net als mijn twee vorige 
projecten gedesigned met de prachtige papier collectie "Elegy" van Scrapberry's.
Perfect Moments een perfecte titel van een perfecte vriendschap die 5 jaar geleden
door een verhuizing is onstaan. Twee heerlijke meiden die vaak van gekkigheid niet 
weten wat nu weer te doen. 
De papiercollectie "Elegy" leent zich bijzonder goed voor een romantische 
uitstraling, maar kan ook gecombineerd worden voor een mixed media 
project maar ook voor eenclean & simple uiterlijk.
Ik heb dit keer gekozen voor een romantische uitstraling met bloemen, 
doiley's, pearls en embellisments van Scrapberry's 
en Prima Marketing.
Naast het verwerken van prachtige elementen heb ik ook voor hoogtes gekozen,
hoogtes creëer je door middel van bepaalde gedeeltes in je layout extra te 
verstevigen met chipboard tevens heb je dan ook ruimte gecreëerd om 
bepaalde elementen onder deze hoogtes
te stoppen waardoor het element een heel ander uiterlijk krijgt.
Zoals jullie kunnen zien heb ik zelf heel veel gedeelte op verschillende manier voorzien
van parels waardoor het romantische vlak nog meer bevestigd wordt.
Door te spelen met materialen krijgt een layout zijn eigen stijl, als ik jullie 1 tip mag
 geven doe dit voordat je alles bevestigd zo kan je dingen weglaten of 
toevoegen als het anders uitpakt dan je had verwacht.
Gebruikte Materialen : Scrapberry's papiercollectie "Elegy", 
Scrapberry's embellisments, Kaisercraft pearl stips, ZVA pearl strips,
 Prima Marketing flowers & shabby chic treasures, 
papieren doiley en een kanten doiley, Studio Calico wood veneer alfabet.

Bedankt voor het kijken en een hele fijne dag!!!

1 comment:

Unknown said...

Gave layout met veel mooie details!!