Thursday, March 26, 2015

Key to my Heart........

Op 21 maart ben ik samen met Amy Voorthuis naar een workshop van Romy Veul
te Almere geweest....Lachen gieren brullen geblazen...ik heb het
onwijs naar mijn zin gehad.

Misschien weet niet iedereen het maar Romy haar werk bestaat uit onwijs veel laagjes
wat heel leuk is om dit ook eens te doen.
Het layout "Altijd" was het layout wat als voorbeeld van de workshop zouden gebruiken,
heel veel van onze mede-scrappers proberen dit tot op de puntjes na na te maken.
De basis van het layout (papier-ligging) heb ik gehanteerd met het verwerken van de
foto's heb ik gemat, op verschillende hoogtes bevestigd daarnaast heb ik gebruik
gemaakt van pearl strips en een paar embellisments.
Voor het layout "Key to my Heart" heb ik gebruik gemaakt van de prachtige lijnen van
Webster Pages - "In Love" - "Everyday Poetry" - "Palm Beach" & "New Beginnings",
normaal gesproken kies ik altijd mijn foto's aan de hand van het papier deze keer heb ik
samen met Romy papier uitgekozen aan de hand van de foto's.
Wat ik veel moeilijker vind maar door de geweldige assitentie van Romy ben 
ik heel blij met het resultaat.
Zoals ik al zei heb ik mijzelf aan de papier ligging van het voorbeeld layout 
gehouden, daarin tegen heb ik 4 lagen extra verhoogd met cardstock waar 
door het layout er toch weer heel anders uit komt te zien.
Het grootste embellisment in dit layout is van papier en heb ik uit het designvel 
"I do" van de papierlijn "In love" geknipt dit embellisment is 
verhoogd met cardstock en 3de foam.
Om de taille van deze prachtige jurk te accentueren heb ik gekozen 
voor een houten strik uit de collectie van 
Prima Marketing te gebruiken.

Gebruikte Materialen : 
WP In Love - I do & Arrive in Style, 
WP Palm Beach - Sunblock, WP Everyday Poetry - Wordsmith, 
WP New Biginnings - Bless this Nest, 
Kaisercraft pearl strips, Prima Marketing wood Icons.

Bedankt voor het kijken, en een fijne dag iedereen!!!!



1 comment:

Romy said...

Wat een onwijs mooie, meisjesachtige lay-out! Je laagjes zien er super uit en dat jurkje is ook zo mooi gedaan!