Thursday, May 28, 2015

Precious Memory Box with Scrapplezier.......

Eind vorige maand heb ik jullie een Sneak Peak van dit project laten zien, eindelijk
is dan toch de dag aangebroken dat ik jullie mijn project in het geheel
kan laten zien.
Gedesigned met de prachtige Kaisercraft collectie "O So Lovely"
Een collectie die heel veelzijdig is en geweldig te combineren is met Prima Marketing,
maar natuurlijk ook met Kaisercraft embellisments. 
Voor het laatste heb ik dit keer gekozen.

 

Zoals jullie kunnen zien bevinden zich in de "O so Lovely" collectie prachtige kleuren, die 
vragen om prachtige embellisments zoals parels, bloem en collectables met prachtige 
romantische teksten.


Het doosje wat ik gebruikt heb voor dit project is afkomstig uit de Graphic 45 collectie
of ook wel ATC Book Box. Bij deze box krijg je 3 kraft cards en 1 binder ring.
Voordat ik begonnen ben met het verwerken van papier uit de "O so Lovely" 
collectie heb ik eerst de box geschilderd met witte acrylverf.


Voor het bloemen item aan de voorkant heb ik gebruik gemaakt van de 
collectables waarvan ik er 1 liggend /  plat heb bevestigd en de ander half staand. 
Je creëerd hier een bepaald hoogte effect. 
Daarna afgewerkt met parels, bloemen en groene ijzerdraadjes die ik door
middel van een pen krullend heb gedraaid.


De Kaisercraft collectie "O so Lovely" is geweldig om mee te werken, alles sluit op 
elkaar aan. Het is een papierlijn die ik iedereen aanraad om mee te gaan werken, ben je 
geïntresseerd vraag Helena van Scrapplezier naar de mogelijkheden.

Bedankt voor het kijken, fijne dag!!!

No comments: