Tuesday, April 14, 2015

Sisters with Cards & Scrap........

Leuke meiden tussen bloemen en vlinders : wat wil je nog meer op een zonnige
lente layout? De uitbundige teksten maken nog duidelijker hoe ze van 
dit alles genieten.
 Voor dit layout heb ik gekozen voor de wat donkerder dessin-vel uit de 
Authentique Harmony collectie. 
Donkerder maar ook grover, ik heb hier voor dan ook een wat 
grover lijkende foto gekozen.

Ik heb van Romy Veul geleerd als je alleen de randen van een dessin-vel
wil laten zien dan kun je rustig het midden stuk er uithalen. 
Bij dit design heb ik dat ook gedaan.
Het midden stuk heb ik gemat met een licht geel dessin-vel uit 
dezelfde collectie daarnaa verhoogd door middel van 
chipboard en 3d foam.
Onwijs prachtige die-cuts heeft deze lijn van Authentique, allemaal afgestemd
op de dessin-vellen.
Echt waar een lust voor het oog, Harmony is nu echt zijn papierlijn
waar iedereen iets mee.
Deze die-cuts zijn zeer goed te gebruiken als een titel voor je project, maar ook als
toevoeging van een mixed media project....

Gebruikte materialen : Authentique papier collectie "Harmony",
Authentique die-cuts uit de Harmony collectie,
Authentique tekst strips Harmony collectie.

Bedankt voor het kijken, fijne dag......

No comments: