Sunday, April 12, 2015

Amazing things with Cards & Scrap.......

Leuke meiden tussen bloemen en vlinders : wat wil je nog meer op een zonnige
lente layout? De uitbundige teksten maken nog duidelijker hoe ze van 
dit alles genieten.
 Wat een prachtige kleuren bevat de papierlijn van Authentique "Harmony"
en wat een perfecte lijn om uw zwart wit foto's mee te scrappen.
Van mooi helder rood tot ouderwets blauw.....

Op onderstaande foto wil ik u laten zien dat je heel goed kunt spelen
met de papieren die-cuts, wel of niet matten wel of niet verhogen.
Met een paar simpele handeling ontstaan er prachtige werkstukken, die nog
beter naar voren komen als je er een prachtige lijst om heen doet.

Alle die-cuts die ik geplaatst heb in het lichtblauwe gedeelte heb ik bijna 
allemaal gemat met rood, waarom zou je zeggen....nou heel simpel ze komen dan 
gewoon heel mooi naar voren en blinken dan ook echt uit.
De die-cuts in het rode gedeelte heb ik niet gemat, de die-cuts die zich in de 
overgaan van dessin papier bevinden heb ik verhoogd.
Gebruikte materialen : Authentique papiercollectie "Harmony", 
Authentique die-cuts "Harmony", Martha Steward hoek en randen pons,
Bazzill wit cardstock.

Bedankt voor het kijken, fijne dag.....

No comments: