Wednesday, March 26, 2014

Design-werk Cards & Scrap no. 12

Net als een ieder ben ik altijd reuze benieuwd wat er gepubliseerd wordt in het
tijschrift Cards&Scrap!!!
Voor Cards&Scrap no.12 had ik maar 1 project ingezonden, dus dan krijg je al
gauw wel of niet!!!

Dit keer was het wel een heel speciaal project, een trouwkaart in een doosje.....
het doosje functioneert als envelloppe, dit omdat ik in hoogtes heb gewerkt een
envelloppe zou dit alleen maar plat drukken en dat vond ik zonde.

Voor dit project heb ik de prachtige trouwlijn van Kaisercraft gebruikt....deze is
nog steeds verkrijgbaar in diverse shops en zeker op www.etsy.com



Ik hoop dat jullie hier inspiratie uit kunnen halen, en misschien wel toepassen als er
getrouwd gaat worden, of als er een baby geboren wordt en je wil zelf kaartjes maken.....

No comments: