Thursday, March 20, 2014

Always do things the way your heart tells you to!!!

22 februari Designersdag @ Scrapplezier.nl, een dag waar Brigitta en ik altijd
onwijs naar uitkijken. Je kunt misschien al raden waarom, een dag vol enthousiasme,
lekker voor jezelf bezig zijn....maar ook nieuwe dingen leren, nieuwe uitdagingen
ontvangen, nieuwe spullen bekijken.

Dit keer kregen wij allebei een Clear-album van Kaisercraft, yeempie dacht ik
wat ga ikdaar nu mee doen....Brigitta riep meteen al daar kun je leuk mee kliederen,
geweldig voor mixed media doeleinde.....Ik begrijp best dat je alle kanten met dit album
uit kunt gaan, maar is dit voor mij de juiste kant......

Ik heb het voor mezelf vertrouwd gehouden, en mijn eigen stijl zoveel mogelijk
laten terugkomen. Net als de papierkeuze ben ik bij het vertrouwde
gebleven namelijk "Kaisercraft" Maar heb wel in hoogtes gewerkt waardoor
het album wat dikker en voller lijkt.

De lijn die ik gebruikt heb van Kaisercraft is "Suga Pop" dit is eigenlijk een paaslijn
maar de kleuren zijn echt meisjesachtig....De foto's die ik verwerkt heb zijn van
Chimene
en Ceyda.....lijken net zusjes maar zijn BFF's en Buurmeisjes!!
Voor de voorkant van dit album heb ik gekozen voor een boom met een uil, 
de boom is voor mij een teken van leven en de uil staat bij mij voor wijsheid!!!
Chimene en Ceyda zijn in de bloei van hun leven (boom), en denken tijdens het 
maken van foto's altijd hoe, met wie, welke kleding, hoe is het weer als zij 
toestemming geven aan mij om foto's te maken (wijsheid)
 Op de 2de pagina heb ik een tag gemaakt met een foto die je tussen een soort van envellopje
kan stoppen zodat je een extra element op je pagina maakt....net als de die cut die ik op het
envellopje heb geplaatst.
Pagina 3 is ook voorzien van een tag alleen is deze weer totaal anders dan de
vorige,daarnaast zij alle papierlagen op de basis verhoogt net als de tekst strips onder
aan de foto...
 Op de pagina's 4,5 & 6 van het album heb ik gekozen om een hele foto te kiezen
met daar op verhoogde tekst strips, daar door krijgt de pagina een simpel maar extra
 effect!!
De achterkant is voorzien van een diecut, waarop je kunt schrijven....ik heb deze
zelf nog niet ingevult....want daar moet ik even voor gaan zitten.
 Helena ik hoop dat ik zo aan de uitdaging heb voldaan, en dat er genoeg inspiratie voor jullie
in zit om ook eens dit soort albums te verwerken.


tekst strips van Authentique. 
Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid.

No comments: