Friday, April 26, 2013

Love your face....................

Mijn tweede design voor Scrapplezier.nl met de geweldige lijn "Sketchbook" van Amy Tangarine
- American Crafts.

De titel van dit layout heeft voor mij  twee kanten namelijk :

* Natuurlijk het frisse-gezonde gezicht van mijn dochter.
* En de papierlijn van Amy Tangarine die voor mij het gezicht van American Crafts is.

Ik heb dit keer voor een fellere achtergrond gekozen, het layout bestaat uit strepen
en cirkels......


De verhoogde cirkels in het layout geven een andere kijk op het layout waardoor het niet
vlak en saai wordt.






Om een extra element toe te voegen aan de rechterkant van het layout  en om in
dezelfde stijl door te scrappen blijft het 1 geheel..... Door een knoop in het hart te bevestigen
lijkt het net een bloem die aan de zijlijn staat.




De titel van het layout heb ik op gevoel gewoon neergelegt en bevestigd, om het speels te
houden heb ik gekozen om 1 letter te vervangen door een andere kleur.

Gebruikte materialen in dit layout : Designpapier Amy Tangarine (AC) "Sketchbook",
alfabet Studio Calico & een knoop

1 comment:

Alida said...

wat een heerlijke roze LO, erg mooi en inderdaad absoluut niet saai, maar juist fris en vrolijk, complimenten Astrid