Saturday, November 2, 2013

We wish you a Merry Christmas.....................


Het is inderdaad misschien een beetje vroeg maar om je heen zien je allerlei nieuwe kerstlijnen
uitkomen en nieuwe kerstprojecten verschijnen.
In mijn laatste bestelling bij Helena heb ik een Photo Standaard van Kaisercraft aangeschaft.....
nu hoor ik jullie al denken hartjes is dit niet iets voor Valentijns dag!!!!
Nou nee vind ik niet want ik hou van de Kerst dus waarom niet daarnaast had ik nog wat
restjes van de Kerstlijn "Mint Twist" dus ben ik ook meteen bezig met Scrap Your Stash!!!!!

Aangezien de Photo Standaard van Kaisercraft een bouwpakketjes is heb ik eerst alle
losse onderdelen roodgeverft, daarna de hartjes overgetrokken, dit is mijn mal voor het
design papier. De keuze voor het design papier was niet moeilijk ik wou de hartjes in het rood
houden dus heb ik gekozen voor "Mint Twist - Twine"  Het hartje wat ik bevestigd heb
op de geverfde hartjes is 2mm kleiner dan de orginele mal dit omdat ik een randje van de
verf wou blijven zien.
Bij het pakket zitten ook drie mini knijpertjes dit heb ik door middel van hout lijm aan de
anderkant van de hartjes geplakt, toen deze droog waren heb ik het gehele pakket door
middel van houtlijm in elkaar gezet.
Zo nu is het tijd voor de afwerking................

Aangezien ik niet echt van heel druk hou heb ik er voor gekozen om op de voorkant te kiezen
voor 3 collectables, HoHoHo! --- Merry Christmas --- Kerstklokken....


In de knijpertjes achter de hartjes heb ik voor een sneeuwman, een foto en een journaling-card
gekozen.


Op het plankje waar de hartjes bevestigd zijn heb ik een rubon gezet die meteen de titel van
dit projekt is!!!


Gebruikte Materialen : Home Deco Photo Standaard Kaisercraft
Mint Twist papiercollectie Kaisercraft, Mint Twist Collectables Kaisercraft

Minst Twist Rubon Kaisercraft

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid. 

1 comment:

Unknown said...

Hele leuke fotohouder zo Astrid, goed idee! En heerlijk frisse kerst kleuren