Monday, November 4, 2013

Spread a little sunshine & A little bit of.............

Ondertussen weten een heleboel liefhebbers van mijn blog dat er werk van mij gepubliceerd
is in het tijdschrift Card & Scrap!!!!
Waar ik onwijs trots op ben, ik heb jullie alleen nog niet alles laten zien........

Het eerste layout wat ik jullie onder de aandacht wil brengen is :

"Spread a little sunshine wherever you go!!!"
de basis van dit layout bestaat uit wit cardstock, omdat ik zelf onwijs van strak hou
heb ik in dit layout er voor gekozen om zo weinig mogelijk materialen te gebruiken.

De foto heb ik in het midden geplaatst, deze heb ik trouwens wel gemat......
en daarom heen heb ik alle details toegevoegd.
Sommige elementen heb ik juist d.m.v. foamtape verhoogd om zo een speels
effect te krijgen.


Het tweede layout wat ik jullie wil laten zien is :  

"A little bit of......"
voor de basis heb ik gekozen voor een designpapier uit de collectie van Simple Stories-
Vintage Bliss.
Polka dots wat drukken maar toch ook wel een punt van rust......
Op de basis heb ik een stuk designpapier iet schuin geplakt, daarop heb ik verschillende
soorten designpapier geplakt, embellisments, teksten en de foto van mijn dochter Chimene
Deze foto heb ik overigens gemat!!!
Aan de linkerkant van van de basis heb ik een Sn@p Pocket gebruik, de pocket heb ik iets
hoger aangezet dan de rest maar wel schuin mee laten lopen met de rest van het design.
In de pocket heb ik een journaling kaart gestopt met een tekst die gelijk als titel van
het layout functioneerd.
In de Sn@p Pockets kun je natuurlijk je eigen inbrengt toevoegen, bijvoorbeeld een aantal
extra foto's of een klein mini album!!


Gebruikte Materialen : alle materialen die ik heb gebruik in deze twee layout zijn afkomstig
van Simple Stories uit hun prachtige Vintage Bliss collectie.......

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid

No comments: