Friday, October 24, 2014

Go Your own Way........

Go Your own Way, is mijn tweede uitwerking van de Romy Veul workshop
bij Essie's te Almere.
Voor dit layout heb ik net als Romy de lijn "Somewhere in Time"
van Bo Bunny gekozen.
Ben zelf niet zo bekend met deze papierlijnen van Bo Bunny, het is
namelijk de tweede keer dat ik met deze lijn gewerkt heb.


De basis, dus het werken met laagjes en ponsen is volgens patroon
workshop maar wat betreft de afwerking heb ik voor mijn eigen
inbreng gekozen.
Natuurlijk zitten er elementen tussen die de stijl van Romy naar voren
laten komen.


Hieronder nog wat detail foto's




Ik hoop dat jullie mijn uitwerking net zo mooi vinden,
bedankt voor het kijken!!

3 comments:

Unknown said...

Deze is ook super leuk geworden Astrid!

Marlieke said...

Goed gedaan!

Unknown said...

Deze is ook mooi geworden Astrid!