Tuesday, June 10, 2014

Layout Challenge@Scrapplezier.nl

Het is vandaag de 10de Juni 2012, tijd voor de Layout Challenge@Scrapplezier.nl
Ik laat jullie mij uitwerking zien!!!

Ik heb gekozen voor de prachtige lijn van Kaisercraft "Lime Light" in combinatie met
bloemen en Junkyard Findings van Prima Marketing

It's all in the details.....

Normaal gesproken heb ik het nooit echt met groen, maar "Lime Light" van Kaisercraft
had iets wat ik niet kan omschrijven, met name het designvel wat ik als 
tweede basis heb gebruikt "Learn" vind ik geweldig.
Het vel is onwijs druk maar echt heel mooi!!!
Op deze foto zie je nogmaal hoe druk het designvel "Learn" is maar beschikt
over prachtige heldere kleuren en mooie uitgewerkte details.
Hier zie je de prachtige bloemen van Prima Marketing, die heel mooi kleurt bij de
papierlijn "Lime Light" van Kaisercraft. Op de bloem is een glitter laagje aangebracht
waardoor de bloem een chic uiterlijk krijgt.

Voor alle andere uitwerkingen van de LayoutChallenge@Scrapplezier.nl
verwijs ik jullie door naar ons blog!!!!

No comments: