Wednesday, January 1, 2014

Happy NewYear!!!!!


Het jaar 2014 is aangebroken, en yeempie wat is 2013 omgevlogen.....met veel creaties van mijn
kant maar ook van de designers van Scrapplezier

Een jaar met veel gebeurtenissen......zoals.........
- het aftreden van onze Koningin Beatrix en de kroning van Willem Alexander en zijn Maxima
- Stan heeft een rib gebroken op twee plaasten
- verwoestende tyfoon die over de Filipijnen raasde
- Chimene gaat naar het voortgezet onderwijs
- het overlijden van Paul Walker, Prins Friso en Nelson Mandela
- mijn terugkomst in het scrapmagazine Cards & Scrap
- het gevecht om de Zwarte Piet
- Alida en Yvon stoppen als designer bij Scrapplezier.nl
- veel werkelozen en faillisementen

Eigenlijk te veel om op te noemen!!!!
Maar ondanks de leuke en minder leuke dingen die het afgelopen jaar zijn gebeurd, wil ik
iedereen een Heel gelukkig, gezond en een zeer Creatief 2014 toewensen.
Met een detail foto van de vuurpijlen........................................

Op naar het nieuwe jaar waarvan ik al een aantal hoogte punten kan noemen nl:

- het verwelkomen van nieuwe designers op het forum en blog van Scrapplezier
- hele beroemde scrappers het blog van Scrapplezier gaan promoten
- mijn scrapcarriere wordt vervolgd bij Cards & Scrap
- ik nog steeds werk heb via Start

Het nieuwe jaar is nog niet eens 1 dag uit en ik weet er nu al een aantal op te noemen....
onverstelbaar hoeveel dingen er in een jaar gebeuren, maar ook dingen die je aan het eind
van het jaar niet eens meer weet.
Maar wij gaan er voor......toch.....

Op Naar 2014!!!!

No comments: