Sunday, November 10, 2013

Sketch Challenge@Scrapplezier November & December 2013

De laatste uitwerking van mij van het jaar 2013, yeempie wat gaat de tijd toch onwijs
snel....
Deze twee maanden heb ik een extra thema meegegeven namelijk :

* Kerst
* Vrije papier keuze
* Je uitwerking mag ook een kaart zijn

Ik zelf heb gekozen om te werken met Crate Paper "the Snow Day Collection"
dit is al een wat oudere lijn van Crate Paper maar wel een onwijs gave papierlijn.

O'ja wat ik nog even kwijt wil is dat alle andere uitwerkingen van onderstaande
sketch te bewonderen zijn op het blog van scrapplezier 

de sketch :


Mijn uitwerking op de sketch :


Zoals jullie misschien wel kunnen zien is de foto niet in de winter gemaakt, het is namelijk
hartje zomer.....aangezien ik voor een bekent Nederlands tijdschrift SBM mijn winterlayout's 
moest aanleveren en ik eigenlijk nooit winter of kerst foto's scrap heb ik het op deze
manier opgelost.

Op deze detail foto's kun je goed zien dat ik zowel die cuts als chipboard elementen heb
gebruikt..... 


Lieft he die kerstboompjes, alle drie verschillend van vorm en verschillend in kleur 
alle drie zo anders maar o zo leuk.

Gebruikte Materialen : papiercollectie Crate Paper "Snow Day Collection", die cutes 
Crate Paper "Snow Day Collection, Chipboard elemente Crate Paper "Snow Day Collection,

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid

No comments: