Wednesday, August 14, 2013

Fine & Sunny.......

Mijn layout met als titel "Fine & Sunny", is gelijknamig aan de papierlijn van Kaisercraft.
Kaisercraft heeft deze lijn een aantal jaren geleden op de markt gebracht en op speciaal
verzoek van mij ingekocht door Helena.
Het is een geweldige lijn om mee te werken met name de collectables zijn echt
zo mooi.


Op het layout een foto van mijn jongste dochter Chimene, de eerste echte goede
zonnestralen in 2013 kwamen deze dag door.
Op het moment dat de zon door komt veranderd Chimene als een blad aan de boom,
en dat is ook wel te zien!!!
Foto is genomen in het stadshart van Lelystad, en staat op de eerste verhoging van het
standbeeld van Ingenieur Lely.....
Ze riep voordat ik de foto nam I'm on the top of the world!!!!!!!
In het layout Fine & Sunny heb ik gebruik gemaakt van 4 verschillende designvellen
die ik allemaal dicht bij de basis heb gehouden.
Foto heb ik dit keer niet gemat dit omdat ik bang was dat de foto in het niet zou
vallen. Voor de rest heb ik gebruik gemaakt van 7 Collectables waarvan ik er
2 verhoogd heb.

Gebruikte Materialen : Wit Cardstock van Bazzill, Fine & Sunny designpapier van Kaisercraft

No comments: