Tuesday, June 4, 2013

Fun........

Ik denk dat deze lijn zeker een maand bij mij hier op de plank ligt, vragend wanneer
hij aan de beurt is om verwerkt te worden....
Nou de tijd is daar en ben begonnen aan Hopscotch, net als Butterfly Kisses &
Miss Match mag Hopscotch ook toegevoegt worden aan mijn favoriete Lijnen van
Kaisercraft....

Ik heb gekozen voor een speelse manier van opbouw d.m.v. een gedeelte designpapier
en een gedeelte cardstock.


Vanuit het layout heb ik een aantal details naar voren gehaalt.
De titel deze is bewerkt met acrylverf met een laag Glossy Accent van Ranger.


Het fietsje, dit is een sticker, deze sticker heb ik op cardstock geplakt en uitgeknipt.





De wegwijzer, met teksten en pijlen.


Deze lijn van Kaisercraft is een echte aanrader, ik heb genoten om met deze lijn te mogen
werken. Het zijn echt geweldige kleuren!!

Gebruikte Materialen : Hopscotch papiercollectie van Kaisercraft, 12 x 12 co-ordinating 
sticker sheet Hopscotch van Kaisercraft, 
tekststrips van Simple Stories - VB,
Basic Grey Alfabet, acrylverf, glossy accent van Ranger









1 comment:

Alida said...

wat een heerlijke frisse LO heb je gemaakt en wat een geweldige details zitten er weer op je LO.