Sunday, February 10, 2013

Sketch Challenge@Scrapplezier.nl

Nieuwe maand, nieuwe ronde en natuurlijk een nieuwe Sketch Challenge@Scrapplezier.nl
Zoals ik altijd doe laat ik mijn blog alleen de uitwerking zijn van de sketch, ik heb gekozen dit keer
voor een rustige strakke maar speelse sketch....dit keer niet van Kaisercraft.

Mijn uitwerking heb ik gedesigned met de geweldige Butterfly Kisses papierlijn van Kaisercraft,
echt een topper en mijn absolute favoriet.

Voor alle andere DT uitwerkingen wil ik jullie verwijzen naar het blog van scrapplezier, neem snel een
kijkje want dit is zeker de moeite waard.


Gebruikte Materialen : Butterfly Kisses papiercollectie Kaisercraft, Collectables Butterfly Kisses Kaisercraft, Verpakkingsmateriaal Prima Marketing, Pearl steentjes.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie mij lieten weten wat jullie van mijn uitwerking vinden!!

No comments: