Saturday, November 3, 2012

Kaartensketch@ScrapPlezier.nl

Op het forum van Scrapplezier.nl wordt elke maand een Kaartensketch Challenge georganiseerd door Yvon
aangezien wij vanaf oktober 2012 de Challenges ook op het blog laten zien met de uitwerkingen van de designers heb ik ook meegedaan....normaal gesproken doe ik dit nooit dit omdat het niet mijn sterkste kant is.

Tevens heb ik ook een nieuwtje want met ingang van Oktober 2012 kunnen alle bloglezers ook meedoen met de de Challenge die normaal gesproken alleen maar gelanceerd werdt op het forum.....

Ik ben reuze benieuwd naar alle uitwerking van de sketch, voor de sketch moet ik jullie doorverwijzen naar ons blog http://scrapplezier.blogspot.nl/

Dit is mijn uitwerking op de sketch met als titel    "Happy Birthday"


Gebruikte materialen : Kaisercraft Save the Date papier collectie, Kaisercraft Save the Date
collectables, Wit Bazzill Cardstock & Lime Groen cardstock

No comments: