Saturday, December 28, 2013

Look What SANTA gave me..............

Ik weet de kerst is inmiddels geweest, maar ik wil dit design met jullie delen!!!....
Waarom???
Omdat ik hem gewoon zo leuk vind!!!!

Wat heb ik hier voor gebruikt :


Als eerste heb ik 4 plankjes afzondelijk van elkaar met rode acrylverf geschilderd, nadat deze
goed gedroogd waren heb ik dit nogmaals gedaan.
Daarna heb ik de basis (voorkant) beplakt met designpapier ik heb hier Quick Dry Tacky Clue
van Aleene's voor gebruikt.

Zo nu kunnen wij beginnen aan de afwerking, maar voordat ik daarmee echt ga beginnen heb
ik eerst de plankjes door middel van houtlijm aan elkaar vastgezet.
Dit moet je goed laten drogen!!!

Ik heb bij de afwerking gekozen voor verschillende hoogtes waardoor je een wat meer speels
idee krijg......Daarnaast heb ik voor hout, papier en een foto gekozen!!!
Als je denk dit wil ik ook wel eens doen, dan is de afwerking natuurlijk geheel aan jou.....jij
kan wel een heel ander onderwerp kiezen, of voor een veel drukker design......

Mijn schilderij is zo geworden en ik ben er helemaal mee in mijn nopjes!!!


Hier onder nog even snel een detail van de strik en foto met rub on van Chimène........


Bye the way kun je merken dat mijn camera aan het eind van zijn latijn loopt dit omdat de
foto's niet mooi scherp meer worden. Maar ondanks dat hoop ik dat jullie toch een goede
impressie van mijn project hebben gekregen.

Gebruikte Materialen : Design papier Mint Twist van Kaisercraft, Wood veneer van Kaisercraft,
Twine, Acryl verf, Wood Veneer Studio Calico, Houten mini album van Kaisercraft.

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid







3 comments:

Unknown said...

super leuk kerstproject Astrid!

Unknown said...

just so great !!!!

Unknown said...

Wat leuk gedaan zeg Astrid